Rulluiskude hooldus

Järgmine tekst siis ABEC rulluisuklubi kodulehel:

Alusta kevadet korrastatud ja kergelt veerevatel rulluiskudel!

Kui sinu rulluiskude rattad on veidi vildakaks kulunud ja laagrid vajavad puhastamist ning õlitamist, siis too oma rulluisud hooldada, et nautida kerget, kiiret ja stabiilsemat rullisõitu!

Kui oled oma uiskudega vihma või märja kätte jäänud, siis tea, et sinu rulluiskude laagrite parimad päevad on möödas:( Sellegi poolest pole mõtet laagreid minema visata kui need saab puhastada ja uuesti õlitada. Teeninguteks ja võimalikeks märgade ilmadega sõitudeks aga saad neid ju edaspidi kasutada küll. Teisalt kuivatavad laagreid tolmused tänavad, mis on meil tavaline sõidukeskond. Õli ja määre seovad tolmu ning laagrid muutuvad kuivaks ja raskelt veerevaks, mille tulemusena on sõita raskem ja laagrid kuluvad oluliselt kiiremini.

Rulluiskude hooldus sisaldab:

* uisusaapa ja raami välise puhastuse
* laagrite pesu, kuivatuse suruõhuga ja õlitamise
* rataste ringitõstmise või vahetuse

Teenuse hind sõltub pisut sinu rullide laagrite tüübist, kuna töö keerukus ja ajakulu on erinev:

* Kinnised geelil laagrid - 300 eek ( laagrid tuleb avada ja kuivanud määre välja leotada! )
* avatud ( ühelt poolt avatud ) õlitatud laagrid - 250 eek
* arvestama peab võimalusega, et odavama klassi uiskudel pole võimalik laagreid puhastamiseks avada ja sel juhul tuleb osta uued laagrid.

Uisud kätte järgmisel päeval!

Täpsem info: Jaanus Ritson tel. 555 12 999 / jaanus.ritson@mail.ee

Soovijatel palun uisud tuua Surfhouse kauplusesse Tallinnas Pronksi 7, tööpäeviti 10.00 - 19.00 (http://www.surfhouse.ee/?id=69177)


Enda uisud juba Surfhouse'i viidud sinna viidud :)
Lisatud: 08.04.2008 16:42

FontStruct

FontStruct on veebipõhine tasuta fondiloomise vahend. Registreerudes pääseb iga soovija looma uusi fonte, lihtsa flashipõhise editori abil saab sellega hakkama igaüks. Paljude võimalustega paneel tagab loomingu mitmekülgsuse ja ei tohiks piira võimaluste mitte puudumisega kellegi ideede lendu. Lisaks on võimalik alla laadida teiste loodud materjali ja jagada enda loodut teistega.

Lisatud: 08.04.2008 10:23

XHTML 1.0 ja DOCTYPE strict ja linkide target

Teatavasti HTML'i strict dpkumenditüüpi kasutates ei ole võimalik valideeruvat koodi soovides võimalik kasutada target atribuuti:

<a href="http://www.webart.ee/" target="_blank">Link</a>


Mõnel juhul läheb seda aga vaja (freimid, välislingid uues aknas jne.). Selleks sobiks ideaalselt kasutamiseks järgnev javascript:

function externalLinks()
{
	if (!document.getElementsByTagName) return;
	var anchors = document.getElementsByTagName("a");
	for (var i = 0; i < anchors.length; i++)
	{
		var anchor = anchors[i];
		if (anchor.getAttribute("href") &&
		anchor.getAttribute("rel") == "blanking")
		anchor.target = "_blank";
		if (anchor.getAttribute("href") &&
		anchor.getAttribute("rel") == "toping")
		anchor.target = "_top";
	}
}


Lingi kasutamiseks mitmeid võimalusi, mõned neist allpool.

link avatakse aknas freime vältides:

<a href="http://www.webart.ee/" rel="toping">Link</a>


link avatakse uues aknas:

<a href="http://www.webart.ee/" rel="blanking">Link</a>
Lisatud: 03.04.2008 10:09

WIC 2008 eelseid noppeid

Rulluisutamise Maailma karika etappidel on sellel aastal startimas vähemalt viis eestlast:
Team Nordic Fox ridades astuvad võitlustulle Eerik Idarand ja Danila Ruusu ning räägitud on veel ka Albe Team ESTONIA liitumisest WIC sarjaga kus peaksid sõitma Kert Kespaik, Jaanus Ritson, Mart Markus ja Lauri Koort (Keskpaik, Ritson ja Ruusu võistlesid mõnel etapil ka eelmisel aastal)

Team Nordic Fox siis Eesti ja Soome ühistiim, viimati lisandus nimekirja ka veel argentiinlane Guillermo Trinaroli, muutes meeskonna veelgi rahvusvahelisemaks. Lisaks on seal ka eepool mainitud soomlased Teemu Ylänen ja Jani Suihkonen, viimane käinud näiteks võistlemas ka Eestis (Tartu Rulluisumaraton 2007).

Lisatud: 01.04.2008 16:17
Leheküljed: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54