Schankel 2008

Schankel'i uued saapad ja raam hooajaks 2008.



Saabas: Gigue
Raam: Litemax
Rattad: Simmons  Parttizan Aeon 110 mm



Saabas: Rebec
Raam: Litemax
Rattad: Simmons  Parttizan Aeon 110 mm

Et saapad meenutavad väga Simmons'it, võibolla said peale rataste ka saapa disaini neilt :)
Lisatud: 21.01.2008 08:22

Kasvav Shanghai

Vaadates mõni aeg tagasi Tallinna linnapilti kus kõrgusi valitsesid suuremalt jaolt kraanad ja ehitusbuum kees täies kuumuses tekkis tunne, et tegemist on millegi enneolematuga, kuid kas oli?

Maailma hetkel üks kiiremini ja tormiliselt arenevaid riike on Hiina ja seal ei hellitata samuti mitte ja see on koht kus tegelikult käib alles elu :)

Allpool siis 2 pilti mis tehtud 24 kuuse vahega ühes Shanghai elurajoonis. Orientiiriks tasub võtta punase viilkatusega majad:

ENNE -



JA PÄRAST -



Ning üks liiklussõlm Shanghai mõistes, meie kahe ja kolme tasandilised lahendused on selle kõrval päris jõuetud.

Lisatud: 18.01.2008 16:38

Tehnika lihvimine

Powerslide tiim kasutab tehnika treeninguteks nn "vibratsiooni pinki".

Lisatud: 18.01.2008 10:38

Bones laagrid Euroopas

CadoMotus teatab suure õhinaga, et nad on esimesed Bones laagrite vahendajad Euroopas.

Bones laagrid on ühed hinnatuimad rulluisu ja rulasõidu laagrid maailmas.

Keraamilised laagrid mis on kerged, vastupidavad, veekindlad ja tugevad.

Alguse sai Bones laagrite kasutamine rulluiskude all 1983. aastal, siis kasutusele võetud tehnoloogiat järgides valmistatakse neid ka veel nüüd ja need on ühed kiireimat sõitu võimaldavad laagrid siiani vaatamata sellele, et vahepeal on uisulaagrite turul ilma teinud ABEC standardite järgi märgistatud laagrid.

Kindlasti tasub lugeda CadoModus blogipostitust selle suurepärase uudise kohta, ostuliigutused võib aga veebipoest teha.

Pea 4000.- laagrijooks paneb kukalt sügama, kas selle raha eest saab tõesti kiirust osta.

Lisatud: 17.01.2008 22:23
Leheküljed: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54